lørdag den 27. april 2013

Scrapamania weekend

Så var det endelig tid til Scrapamania sidste weekend.
Det var lagt op til en dejlig weekend - og det blev det selvfølgelig også. 19 timer i koncentreret scrap-tilstand. Skønt. (tosset vil mange måske mene, men lad dem om det :-) jeg elsker det)

I fantastisk selskab med scraptøzerne og intet mindre end 7 butikker med inspirerende og spændende stande. Som sædvanligt blev kontoen drænet.... men nøjjj, jeg fik gode ting med hjem :-).

Kan slet ikke holde mig fra bordet - hvilket så også har været en ok uge til den slags.

Til at starte med, havde www.scrapfactory.dk udloddet gaver i forbindelse med deres 4 års fødselsdag. De havde sat nogle flag under stolene i salen - og et var altså heldigvis under min stol.

Desværre var jeg ikke kvik nok til at tage et billed af gaven, men hold da op - den var flot.
Papir, embossingpulver, stempel, blomster og bling. Virkelig flot gave.
TAK til Scrapfactory og endnu engang tillykke med fødselsdagen.

I øvrigt også tak for goodiebags fra diverse forhandlere. Altid spændende at se hvad der gemmer sig, og hvilke fantastiske messetilbud der med.

Et af mine projekter til weekenden var en stationery box.
Jeg fandt det skønneste papir fra Lost and Found i både ark og blok.
Det blev så til denne:

Her er faktisk brugt noget af gaven fra Scrapfactory. Uret og blomsterne...



Indeni er der så plads til en post-it blok og kuglepen..


..samt 5 store kort, 5 mindre kort og 5 tags + kuverter til kortene.
Det lille stempel "en kærlig hilsen" var en gave fra scrappers.




1 kommentar:

  1. Hey undskyld mig Helle - var du ikke lige lovlig heldig den weekend??? At vinde både gave fra Scrapfactory og Kortkonkurrencen (Med et super flot kort) ;o)
    Tillykke søde.
    Super flot æske.
    Knuz
    Ea

    SvarSlet