fredag den 3. januar 2014

Scrap kalender

Så er jeg kommet på Pinterest.
Hold nu op, der er meget at kigge på.

Hvis nu bare arbejdet ikke optog alle de timer - kunne man måske nå det hele....
.. men der skal jo også lidt skejser i kassen, til denne hobby. Så jeg skal nok ikke kvitte dagjobbet :-)

Marion Meyer-Lassen havde spottet en kalender på Pinterest. Den måtte jeg bare afprøve.
Da jeg var i London i december, købte jeg et scrapblad, hvor der fulgte en 6x6 blok Graphic 45 med.
Papiret var oplagt til en kalender og jeg vidste med det samme, at det skulle bruges til denne kalender.








Den var hyggelig at lave, og en fornøjelse at kigge på på kontoret :-)
Tak fordi du kiggede forbi.

1 kommentar:

  1. Fantastisk smuk og lækker kalender og papiret passer jo perfekt til dette projekt ;O)))

    SvarSlet